assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Sunday 21 October 2012

Love y0u so much .....muah muah :*


Hannis sabri AKA aniez :) 
AKu kenal dye mase darjah 6 lagi ,mase aku pibdah subang "merak aptmen"
then aku mase tu xberape rapat ngan dye sebab aku xsuke berkawan sgad :)
aku lebih suke rode-II naik moto ngan adik-adik aku :)
then oneday aniez tegur ajar lepak taman tapi aku xnak n kebetulan pulak mase 

form 1 kiteorg sekolah same n naik van sekolah yang same jugak dekat SMK TTDI JAYA ...
then makin lame boley katakan makin rapat :) ,then dye selalu dgar masalah aku ,selalu sapport aku ,
selalu nasihat aku :) :)
"DIE LHAA BEST FRIEND FOREVER PERTAMA AKU"


Intan scha nana AKA beby gemok :D
aku kenal dye mase aku pindah selayang n sekolah dekat SMK IDEAN HIGHTS...
kebetolan aku satu kelas ngan dye :) .....dye xsombong tau ,dye baek orgnye n agak pemalu sket :D
hari pun saling berganti n hubungan kiteorg makin akrab .....
sampaikan budak kelas panggil kiteorg KEMBAR:D
(see!rapat gile aku ngan intan wlaupon xsmpai setahun kenal )
aku n intan niey banyak persamaan tentang cinta :) and kiteorg selalu story tentang capital masing-II :D
setiap hari ade saje gosip:D ....jgn jle0z:P HAHAHHAH .............
kekadang bile salah sorg xdtg byak ari mesti kte0rg contek n swoh dtg skolah coz byak story n rindu deyh :D ......
intan selalu dgr story aku , selalu jugak kua ngan dye n mana-II pegi koko msti ade dye ....
if ade pape aktiviti berkumpulan mesti kiteorg satu GENG:)
die selalu dgr masalah aku n dye teman yang setia berada dcc aku
dye jugak BFF aku kedua:)







my sister AKA fyda :)
aku selalu share story kat fyda ...mcm-II story lhaa...
bagaikan tade rahsia pape antara aku dan dye:) .....kiteorg rapat sgad ...
sesngad rapat sampai tak terkate n muka kiteorg pon same meyh :D
sampai ramai yang mengatakan yang kiteorg niey MUKE POTOSTAT !
HAHAHA!!aku ngan fyda niey banyak persamaan walaupon berjaorhan :D


ramai yang takley nak CAM samada muka aku or fyda :D

sore kite0rg pon same sampaikan AYAH sendiri xdpt bezakan :D;
syok betol kenekan org :D .....aku n fyda niey sekepale gile lhaaa...
tu yang syok tu :D btw beza umor pon xjaor just 2tahun jew....
aku kini 16tahun n masih bersekolah n kaka aku 18tahun then berkeje 4time kat sogo ...
bile gaji ,ape ag aku pau lhaa:D .....

aku ngan fydaa terlalu rapat n xta0 nk cite mcm mne tapi yang pasti AKU SAYANG DYE<3

No comments:

Post a Comment