assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 4 October 2012

Kenangan lalu selalu dihantui



Bile dpat pangilan dari pejabat sekolah ,aku masih xsyak ape2 ....tertibe cikgu brtanye kt aku "mak awak sakit ea"
then aku cakap "YE ,KNAPE CIKGU"
Then then cikgu mula bertanya "awk dah taO belom" aku brkate kembali "tahu ape"?

Cikgu pon memerluk aku smbil menarik aku ke KERUSI DAN berkata "MAK AWAK DAH TIADA"
Ya allah !bertape trkejot yg aku alami...
Dan mampu mngis depan khayal ramai n terus brlari balik.....
Tanpa memikirkan ape2 :'(



APABILA Sampai dirumah....hanya memohon maap yang ku pintar serta mencium arwah dengan ketenangan
sambil berkata dlm hati...."mngapa mama pegi tngalkan nadiraaaaa!
Kenapa maa"



Kehilangan mama adalah perkara yg mnyakitkan dan aku xpenah mjangka ia trjadi seawal itu...:'(
ALLAH LEBIH MENYAYANGI BELIAU:-(
Setiap yg hidop pasti akan pegi ke alam bazakh ,hanya dOa yang ku kirimkan kpda arwah mama agar ia ditempatkan org2 beriman dan dicucuri rahmat........
-Sama2 kita doakan dan sedekah AL-FATIHAH tok mama dyra-



#tidak lupa jugak ingin menuapkan pda sedare mara, adik beradik serta sahabat dyra yg dari jaOr dtg semata2 menziarahi kami sekeluarga....
TERIMA KASIH SEMUA.....

No comments:

Post a Comment