assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Sunday 4 November 2012

This month

Bulan 10 niey....
aku rasa kan bulan yang menyakitkan bagi aku:(
banyak bende yang berlaku,sampai aku rasa tak mampu nak tanggung ag semua niey:'( .....
bulan 10 jugak ,,airmata aku xpenah berhenti mengalir.....banyak o0 dugaan !

aku hanya mampu redha dgn segala ujian yang ALLAH S.W.T berikan padaKU....,aku pasrah...
aku terus maju kehadapan wlpun keadaan sukar bagiku ....aku tamo berpaling tadah..
segala ujiannya aku terima dgn hati terbuke:'(

walaupon berat tok aku pikol....aku kene jugak lakukan ....
bulan 10 jugak banyak jugak bende yang aku kene hadap........
YA ALLAH KUAT KAN LHAA HAMBA MU INI DAN cekalkan lha hatinya tok teruss tabah ...

sejak arwah mama tade...kehidupan bagaikan sukar tok diteruskan:')
aku xpenah bersedia kehilangan arwah mama
bahkan tak penah terlintas kehilangan
arwah mamaaa:(
ya allah...
engkau tempatkan lah arwah mama dan arwah abah dikalangan orang-II beriman ,cucurilah rahmatnya..jauhi lhaa mereka dari azab api neraka MU yallah.....
pelihara laa mereka disyurga:')

No comments:

Post a Comment