assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 11 October 2012

Begitu berharga kau bagi KU :')


 Aku kenal zack 25-04-12 and aku melepaskan zack 25-08-12.......... 
 baru bape bulan jew kenal kan.....ermm....
hope dye hapy lhaa.....
seri0z aku break ngan dye bukan disbabkan aku tak tahan dye konkong id0p aku.....
TAPI.....aku rase serbe salah,kesian semua ade.....
sejak  01-08-12 samapi ke harinie.....,asyik ade je masalah !
boley katekan setiap hari kot......,memang aku yang mintak break...
tapi aku masih syangkan dye........
sumpah sayang gile kat dye.......,cume aku xmampu nak jage perasaan dye....
aku ngan dye berbeza skit ...bub t0o susah skit....ermmm...
aku sayang dye wey ,tp aku pelik gak....kenpe n mngape aku mntak break wlaupon aku tauk 
yang aku sayang kt dye.....ermmm mybe memang ditakdirkan
yang dye bukan milik aku:(

mungkin kerana eg0 aku kot.....,ya allah....kuat kan lhaa hamba mu ini.....
cekal kan lhaa HATI nye agar dye mampu harungi sgale cobaan....

BIY !!cyg sayang sgt kat biy.....maap bub luke kan biy BANYAK kali....
btw disebabkan to0 lha cyg nak lepaskan biy....
cyg xm0 biy sdey ag.....
mybe khilangan cyg.....BIY RASE PERIT tapi hanye sekali jew.....
tp bile biy dcc cyg......msti BIY RASE PERIT semua id0p....

cukup lhaaa smpai disinie hbungan kite an.....
bia lhaa biy bahagia dcc org yg layak t0o biy.........

sebenarnye cyg xready ag kehilangan biy......bub t0o cyg xready nak delete ,tukar nme biy kt hp ,tukar cover t.line ,tukar relay ke single ,nak relay kt fb d0mey......
sumpah xready ag.....

ya allah...pening pale lhaa.....
ermmmm....







                    LOVE Y0U S0 MUCH MUHAMMAD ZIKRI BIN JASMAN



cyg tauk semuanye dah trlambat..........


tapi  pape p0n yg berlaku......cyg tetap SAYANG kat biy......


          bialah perasaan cinte itu ilang ,tapi jgn penah
    ILANGkan perasaan sayang.......

       

                   SAYA SAYANG AWAK ! Tapi SAYANG PERLU lepas KAN awak
DEMI  perasaan awak yang selalu diSAKITI oleh saye...............

    MAAP KAN SAYA......

SAYA NAK MINTAK MAAAAAP SESGAT DEKAT AWAK..............................:( 

No comments:

Post a Comment