assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Saturday 20 October 2012

arwah mamaaaa(sayang mama lebih-II)



ikot kan niey makcik dyra ...dye asal kat thailand tapi pakcik dye bwak dtg kL...dye jage dyra dari kecit ag ....
s0 dyra da biase panggil dye MAMA:,) ..then bila org tak kenal asal-usul dyra mesti mama mngatakan yang dyra niey ANAK dye:)...mama jaga dyra mase dyra kecit ag ,ramai orang kate mase dyra kecit...DYRA ADE SATU PNYAKIT yang SUSAH gile nak sembuh!!
tapi kerana mama lhaa dyra sembuh sekarang ....mama sanggop merantau banyak tempat semata-mata nak dyra sihat;( ...........kerana mama jugak dyra berada keadaan sihat dan kerana ALLAH TAALA dyra sempurna begini :,) ...............YA ALLAH TERIMA KASIH atas kenikmatan,kesempurnaan yang engkau beri pada hamba mU ini ....

tapi aku bodo kerana tak menghargai jasa mama seberlum niey ....,aku leka sampai tak sempat membalas jasanye....aku terlalu enjoy atas dunia sampai aku tak sempat memintaa maap semasa mama hidop diatas dunia:( .............aku tak sempat weyy nak memohon maap!
kini segalenye telah berakhir :(
mama telah kembali kerahmatuallah:( ............

apakah mungkin arwah mama dah maapkan segale dosa aku ?
and
apakah mungkin dosa ku takdapat dimaafkan?


YA ALLAH.....mase kehilangan arwah mama 1-10-2012 sangat menyakitkkan jiwa raga ku...
xta0 nak ckp ape yang aku telah rase mase tu ....,ku bagaikan nyawa pon turut melayang :(
mase arwah mama menhembus nafas terakhir ,aku tade disampingnye ...
rase terkilan sagat :( .....aku dah laa anak yang paling dye rapat sangat ....
bayangkan lhaa aku yang dah berumur 16tahun still tido ngan mama ag ...,s0 mcm mne aku nk berade dlm ketenangan ?
terase o0o kehilangan mama walaupon ia sekadar makcik!!
tapi kasih syg makcik ngan mama kandung ....,aku lbih merasekan kasihsayang seorg makcik ....
ermmm...mama kandung pon penah tnye samade aku lebih mnyanyangi "makcik or mama kandung "
aku pon berkate sejujurnye yang aku lebih mnyanyangi makcik n aku sudah hid0p ngan makcik 16tahun ...
tak semudah tok aku melupakan kasih sayang seorg ibu begitu aje:.) .....
tapi kini :( arwah mama(makcik) dah pegi kerahmattuallah dan jugak meninggalkan dyra keseorgan :,(


kini 21-10-2012 .....dah 20hari arwah mama pegi :(
setiap yang aku lakukan pasti n mesti teringat kt arwah :(
kerana dahulu setiap aku lakukan pasti ia akan menanye kat n selalu sruh aku melakukan keje 
"buat air,cuci blik air dye,picit kaki,picit pale,carik bateri,remote,beli kuih,masak nasi"
semuaaanye masih aku ingat :(
dan segale cerite 'sedih,sakit aty,gembira,suke kt s0meone' kesemuanye aku selalu story ngan mamaaa:(
ya allah rinduuunye dekat arwah mama:(
teraaase sunyi sgat id0p ini tanpa mendgar dye membebel n memekak ag .....................

YA ALLAH ,YA TUHAN KU ....
engkau ampuni la segala dosa-II arwah mama dan tempatkan laa ia ditmpat org-II yang beriman .....
AL-FATIHAH (AMIN)


No comments:

Post a Comment