assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Saturday 20 October 2012

IKHLAS TOK KAU

Aku mintak maaf weyy ! maaf sekali lagi ! aku mintak maaf kerana aku tak mampu dan tak boleh nak lupa kan dan buang perasaan aku ni jaohjaoh , kenangan aku dengan kau takkan aku buang begitu saja . Kaseh sayang yang engkau beri kepada aku cukup aku rasakan , tetapi kesakitan yang aku lalui kerana kesilapan aku terhadap engkau membongkak dan membakar diri aku weyy , maafkan aku kerana tak dapat lupakan kau sampai sekarang :'( mungkin ini dah suratan kita terpisah sebegini rupa,terseksa wey tok melupakan kau:(

 Tapi sekarang kau dah temui kebahagian kau,kau dah temui cinta yang boley buat kau tersenyum .....AKU SINI HANYA MAMPU BERDOA agar kau bahagia ngan permpuan tu .....aku mampu tersenyum andai kau bahagia ngan die :,)
melihat engkau bahagia da cukup bagi aku walaupon aku dah tade disamping kau ag....


aku harap kau selalu hapy,bahagia n gembira :)bAk kAtA kAu dUlU "happy forever,annyversary ,tea amo"
-HACKS-:(

No comments:

Post a Comment