assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 11 October 2012

Tak sanggup kehilangan dikau :(

YA ALLAH.........aku pelik ngan perangai dye harinie.....sejak dye sakit pale+nak demam
perangai dye pelik and membuat aku menangis lorh dgan kate-II dye :(
seumpama kate-II dye yg mcm nie "andai pape jadi kt biy ,biy tanak cyg sakit or luka2"  AND
"Ok love you so Much dear...Andai esok hari trakhir utk biy...maafkn b k...dan ayat trakhir selepas kalimah syahadah ialah...
Muhammad zikry sygkn Noor Nadirah selamanya"
YA ALLAH ......sumpah menitis air mata aku bile dye ckap mcm t0o....
time t0o aku rase takot kehilangan dye :'( .......sedey dgan ayat dye :(
ayat dye UMPAMA nak tinggal kan aku jew :(
ya allah jangan lhaa semua nie berlaku :(
aku xnak ,xnak kehilangan dyee LAGI.......
-->ASAL nan aku niey.....menangis xdpt nak berhenti daa ! cm air paip yg xdapat nak tutup suda....
YA ALLAH kuat kan lhaa hamba mu yang lemah ini......cekal kan lhaa HATI dye yang mudah tersentuh ini....
YA ALLAH.......relaa kan lhaa diri ku melepaskan ia ANDAI dye ingin memcarik kebahagia hidop dye :')

walaupon ape yg berlaku antara kau dan aku nanti ! aku nak kau ta0 yang aku benar2 menyintai diriMU :')
wlpon engkau tdak mempercayai daku :/
INGIN ku mengatakan sesuatu  pada diri mu....YANG AKU AMAT MENYINTAI DIRIMU(dgan cara bersemuke)
tapi aku xmampu ........kerana pasti akan  akan mengalir air MATA dipipi ku ini :(
maap kan aku SAYANG bub tak mampu ungkapkan Nye!! kerana aku xsuke menunjuk2 air mata ku dkat org yg BERGELAR lelaki.......kerana
ia menunjukkan aku se0rg yg betol2 LEMAH kan??
maap kan aku andai aku penah melukai hati Mu ........
aku ta0 agar sukar engkau mengerti tentang DIRIKU pada mula perkenalan kite dan aku berterima kasih pada mu biy kerana akhirnye kau cukup memahami diriku ini........

BIY......walaupun separuh jiwa/hati  biy masih untok dye :(
TAPE cyg terima/redha and cyg still syangkan biy......^^v
memang xdapat dinafikan.....memang cyg ade prasaan jle0z wlupon perasaan itu xptot hadir dlm
HATI cyg....:(
maapkan cyg k :') sory kay....


No comments:

Post a Comment