assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 23 January 2014

Terkejut

23-01-14 pukol 11lebih maybe.. !

Ada org call kt number maxis then aku angkat pastu dia cakap  "hello dyra tgh buat apa ? Asal tak reply wechat "
Aku blurrr jee....dalaa xsave nmee then aku kataa bz pastu aku kata wechat?bilee ?
Pastu diaa kataa tadi then aku kataa okey2 aku tgok....pastu TUTUP !!!
SEKALI AKU USHA SAPA YANG CHAT....
Perhh perh perhhh Marul pulak.....
Time-3 mcm nihh diaa datang....haha jodoh ye ?wakkakaka
Marul tu my ex ! Suke mnghilang dan kembali berjanji setia...cewaaah
Hahahhhhahaha pastu aku terus wc wani kataa marul carik balik tadi......
Marul siap kataa "org syg diaa ,org takan tinggalkan dia da"
HAhaha kebodohan apakah?lalalala
Pastu wani kataaa terimaa jelah diaa semuaa.....eeeuuu sampai sudah aku tanak....haahaha
Wani kataa byak-2 bf marul paling sweet and gentle......
Cehhh lantak p laaa gentle diaa....hahah tanak tanak tanaaak.....
Pastu wani kataa cubee ingat mase dyraaa date ngan marul kat pantai tuu pastu dia gentle mntak couple depan-2...hahahhahahaha okey memang ingat tapi tanak diaa sebab dia kaki game woi....
SweetTalker pulak ! Ahahahha tapi sayang aku tak makan ayat manis diaa....
Fall in love dlu kejap nan diaaa sebab dia rider jetski...haahaha
Mase tuuu aku memang tgh mncarik rider jetski ..hahaa asik rider kt daraaat jee skali skale nak laa atas air pulak kan....hohohoho.......so far gituu jelahhh.....
Sekarang?tade perasaan langsung....
Aku tahu wani suke diaaa tapi bile aku nak kenalkan xnk pulak...gedik...hahha
Wani kataa aku akan menyesal tak terimaa marul balikkk pastu AKU KATAA YANG AKU TAKAN PENAH MENYESAL SEBAB TOLAK DIAA...YUHUUU AKU TAKAN NYESAAL !! YEAA YEAA AKU YAKIN....DONT WORY YE WANI SAYAANG DYRA AMAT YAKIN TAK MENYESAL......
Pastu wani kataa nanti diaaa kawin nak buat tempat aku date ngan marul bile aku datang AKU AKAN NAGIS INGAT KAT MARUL PASTU YANG LAKI DIAA KAWIN PULAK TU MARUL.....HAHAHAH
Aku kataa cehhh tade maknanyaa kalau wani kawin ngan marul skali punn dyraaa bleh hadap taw siap kata tahniaah semuaa nak jadi penganpit pon takpee...hahhahahha nampak tak tak kesah dia so aku yakin TAK AKAN PENAH MENYESAL:)

#HAHAHA Actually aku tak suke mane mamat sweetTalker sbb mcm xleh pakai...hahah better brutal...yuhuuu i like it

No comments:

Post a Comment