assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Friday 3 January 2014

SUSAH nak pahami diri awak :#

Haishh Sedang Hairan Dengan Dia Laaa :'(
TAK PAHAM APE DIA NAK SEBENARNYA.....
Tahu tak aku suke ko then bile aku dah betul-2 suke ko kenapaa ko asik bagi aku sakit aty nan ayat ko urh !!! mean mcm nih "pegi laa crik bf cpat-2 ,awk jgn tc psal sye nnty bile ade bf awk tggalkan sye"

Haaaaaa gilee laah !!! Kalau aku betul seriuz nan dia perlu ke aku carik org lain hah ?then bileee aku rasaaa nak anggap dia sekadar TTM jer diaaa pulak buat aku serba salah.....asik touching je.....
Eeeee ingat aku robot ke wak !!
Penat tauk tak penat....
Penat bilee diaa brsoal tentang perasaan :'(

Kalau awak anggap sye kawan cakap terang-3 biaaa sayaaaa tahu tahap saya bagi awak :') kalau awak sayang saya lebih dari kawan "Please paham sayaa yang sayaa nak awak je"
Sayaa dalaaaa Mudah terasaa dan trcabar bile awak asyikk suruh sayaa carikk bf sayaaaaa rasaaaa nakkk je carik taww tp syee pkir prasaan awak...
Even sye dpt pon sayaaa jugak trlukaa bkn awak sorg....!!
TAK MUDAH UNTUK MMBOHONGI SOAL HATI ♡

REALLY SAYA NAK AWAK TAPI DALAM MASA YANG SAME SAYAA TAKUT KEHILANGAN AWAK KEKADANG SAYA RASA BETTER SAYAA TAK COUPLE NGAN AWAK TAPI BILE AWAK CITE PSAL ORG LAIN SAYAA SAKIT ATY TAUK TP DEPAN AWAK SAYA PURA-2 GEMBIRA.....HAAAA CAPEKK LAAA NAK MYAMAR BAGAI NIHH.....

No comments:

Post a Comment