assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Wednesday 29 January 2014

Berbunga-bungaaaa nyah ..haha

First time letak gambar diaa...selalunyaa update je kankankan ?
Heeee !
Okeyy ituu senget ,sengal ,ngek ngek ,ngekngokk ,monkeybon ,gilo ,godik dan sebagainyaaa...hahahha bukan selalu kutuk kan  :P so smile laa sikit :D
Susaaah nihh nak kutuk org... sebab selalunyaaa baik jee den nih...hhahaha
Btw kan diaaa selalu takpercayaa yang chek nih setia...hahaha tapi kalau aku jadi tempat diaa pon xpercayaa....
Iyaalaaah if kitaa bz pastu partner diaa free je sokmo mesti pikir bukan-3 kan...hahaha sebab tu aku kataa kepercayaan seseorang takleh nak paksa....
So biaa diaa nilai sendiri...
Mcm dulu mase aku sekolah...form5 adat aaa bz memanjang then fiq kataa diaa curang sebab aku bz je.. hahah biadap bukan?err tp aku xmaraah pon just gelak....dh tahu aku spm so nk lyn diaa 24jam laa ? Haishh memang tak laaa...baik aku pkir masaa depan aku....hahhaha
Wlaupun menyakitkan fiq game aku padahal diaa yg tggu aku ! Menggong tapi aku tade laaa musuh...hahha baik kan dyranoornadirah nihh...
Yang monkeybon sayaaa pulak sorang nihh memang takpenah percaya kat sayaa langsung...huhh geraam je...hahah ade jeee bende diaaa nk bebel :P
Hey godikk mungkin awok takpercaya kat sayaaa sebab sayaa nih seorang setia auw....hahha okey nmpak poyos tapi itu hakikatnyaa....hahahahaha
Sayaaa tak sukaa dibandingkan sebab tuu bilaa sayaa kene gamee ke hapee saya takpenah sama kan prgai ex ngan future sayaa....hahaha bilaa sayaa tak sukee org buat kat sayaa dan sayaa jugak tak suke buat kt org......
Memang sayaa free 24jam sebab duk rumah tapi bknNyaa sayaa hadap fone jee....sayaa rasaa lebih byak hadap my husben yg dlm tv tuu. ......hahhaha
Sriuzly sayaaa dh bosan gunaaa fone...hahaha tp fone penting sbb nak bergambar...kihkihkihkihkih instaaaagramm (:
Memang sayaaaa slalu chat tapi chat ngan bestie , group kelas , group family je........
Haishh kenapaa selalu ingat sayaa chat bf ?padahal bendalah tu takpenah wujud auw......
Opz lupaaa awok kan takpenah percayaa kt konkrit nih kankankan monkeybon ...hehehhehehehehhehehehhe
Okey penat gelak daaa !
Actually saya taktahu prgai sayaa mnjengkelkan ke bg awok?
Maap ler kalu asyik mnganggu ketenteraman awokk tuu.....tidakKah anda tahu itu hobi sayaa :3
Sory kalau asikk mnganggu setiap pagi ngan wish MORNING dan setiap malam dgn wish NITE....hahah tak tahu knpaaa dah mcm hobi je....sengal kan kankan(>_<)
Really sory yeeee !!
Maaap kalau saya ade buat awok mara/sedih ke selama nihh.....maap kalau sayaa terlalu ego....
Hahahaha termengaku pulak ego tinggi...
Monkeybon memang bz memanjang tp sokay laa kalau diaa dh bgtahu awal-2 dan paling-2 taksukee bilaa mnghilang or xbgtahu diaa bz...haaa stress je rasaa....
Slalu mngadu kt bestiee then bestie kataa ko kenee ingat diaa tu skolah bkn mengangur mcm kitaa....hahahhaha bestie slalu teman kan chek  bukan bf baru gilo...take a note !!!#mukaa sriuz nih
Selalu org terakhir yang sayaa last chat samadaaa fmly ,ilfizudin hafizi ,group kelas or bestie....tahu aaaark !
Nampak tak sriuz diaa tu...hahaha haishh tak tahu knapaa nk trgelak je....xleh nak sriuz sgt....kihkihkih.....
Ehh awok tu budok koloh so belajar rajin-3 auwww....tamo memain....
Bljorrr jgn nk brrcintaa je :D...homework tuu jgn tak buat pastuu kalau ade mse tu buat laa hw jgn laaa buat last minute....awok jugak yg letihh.....haishh suka sgt buat last minutee....geram je...
Kalau awok tak chat sayaa pon sokay laaa janji bg aaa tahu yg awok bz :/
Sokayy dont worry about me :P cewaah
Hahahahhahahha *gelak guling*
Bak kata awok "SAYA TAK KESAH AWAK NAK LAYAN SESAPA JANJI JAGE BATAS DAN INGAT AWAK MILIK SAYA SORANG"

#ILOVEYOUSOMUCHILFIZUDINHAFIZI #ALWAYSMISSYOUBIYYY #IREALLYNEEDYOUGODIK....hehehehe *msti pelik konkrit jadi berbunga pulak :P
HAHAHA okey abaikan usah dikenang

No comments:

Post a Comment