assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 23 January 2014

Stop dyraaa :'(

Terasa sakitnyaaa bilaa aku harus berpura-2 bahagiaaaa.....
Kenapaa ea perasaan sakit tu wujud ?
Ermm bukan aku betul-2 bahagia sekarang ?hahah okey gile kejap !
Aku cubaaa tapi tak berdayaaaa aku buat tak tahu semoga aku dapat lalui apa yang aku harapkan.....Haaa tapi tapi tapi aku tak mampuuu :'/

HAAA PLEASE LAA PAHAM AKU TAK MAMPU :/ haishhh #sejak bile dyra lemah nih?
Ermm sokay aku cube dan terus mencuba melawan perasaan ukey..
Perubahan yang sekelip mataaa...
Tapi perasaan sayang kenapaa xmudah nak berubah jugak ?kenapaa ye ?
Berlaki aku cubaa menahan perkataan yang sering aku sebut :'3 tp semakin aku tahan semakin sakit .....
Wlaupun ia sekadaaar ucapan tp bermaknaa taukk......
Hahahaha okey lupakan......
Maybe semuaaa tu takpenting....
Sejak 21hb semuanyaaa daaa berlainan #ingat tuu dyraaaa !!

EVERTHING IS CHANGINGo(╯□╰)o

No comments:

Post a Comment