assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Tuesday 28 January 2014

(>_<)

Harinihhh 29/01/2014 alangkah bahagianyaaa hidup kalau bulan frbuari pun ade 29hb untuk tahun nih :/
Hahaha sedihh pulak....tahun nihh febuari ade sampai 28hb jee...ermm
2016 baru wujud 29hb.....
Ya Allah UnikNyaaaa Tarikh tuuu....Orang Tertentu je Yang Terpilih seperti aku....heeeee actually mase kecikk duluu sedihh auww auwww ! Kenapa kenapaaa bezday aku tak samaa macam orang lainn...aku ingat aku sorang jee...ermm sedih teramat then mase darjah 6 ade bezday aku yang kali ke-3 wlaupun umor aku dah 12tahun......Aku sukaa baca surat khabar...heeee pastu mase 29hb 2 aku bacaaa paper beritaa harian...Ya Allah Ramainyaaaaa Org Bezday 29hb pastuuu title surat kbar tuuh "Tarikh lahir paling unik"
Haaaaaa okeyy banggaaa.....hahahhahahahahahhahahahhhahhhha kawan mama(cik awin) pon bezday diaa 29hb (: aku rapat nan diaa.....bak kataaa cik awin kalau bezday nantyy KITAA TUKAR-2 HADIAAH YE ....HEHEHEHEH aku bagi diaaa ,diaa bagi aku....kihkih
Lawaak jee !! Mase aku kecikk diaa bagi aku kasut...hahah ingat ag auww then masee aku form4 bezday yg ke4 cik awin kasi duit....aku jumpe diaaa 29hb 2 kt kL....hhehehhrhe aku xpenah bagi diaa hadiaah.....nnty aku akan bagi bile umot aku 20tahun sebab mse tuu bezday aku yg ke5.....yuhuuuu tak salah kan kalau aku mcm budak-3 sebab ikot bezday sekarang umor aku baru 4TAHUN LEBIH....hahahha
Okeyy kecikk kan :P
Tak layak bercintaaa....hahahha *poyos
Kenee masuk pra sekolah....
Aku slalu kataa kt cik awin kalau tade 29hb 2 aku slalu anggap bezday aku 28hb sebab aku kan lahir febuary....
Pastuu cik awin kataa diaaa slalu celebarate 1hb 3 sebab biaaa kitaa sambut lewaat jgan awaal.....hahahha betul gak tuuu....
Sebab tuu kalau aku tgokk 'ramalan bulan yg kitaa lahir" msti aku akan tgok bulan "FEBUARI ,MAC"
Hahahhahahha aku pun kompius nan bezday sendiri......

Tapi masee aku form4 tuulaaa terasaaa bahagiaaa jee hidup kalau bezday 4tahyn sekali pon tak kesah....haahaha
K.yaaaaa beli cakee pastu adiah Handphonee ,spupu hadiah hpone then bendeee yg aku nak nak sgt dapat.....sepupu ag sorg hadiah cameraa....hehehheheheh
Yeahhh masee tuu semuaa bende aku nakkk dapat....Alhamdulilahh (:
Then aboh janji nak hadiah rantai mas...
Diaa kataa tunggu diaaa pencen....lagi 3tahunn pulakkk yang bestnyaaaa mase diaa pencel bezday aku yg ke5 nih....hahha tak jadi rantaaai.....nak motooo!
Akak den mintak kete....hahhaha sian abohh.....xpelahh gurau jee....
Mase tu umor aku kan dh 20tahun takan laaa nak susahkan dyeorg ag...
Tak tak takknak aa..sayaa dah besar :P

Apa yang pasti aku nak cakap to my mother NOOR HAYATI BINTI ISNAIM Mekasihh Bersusah payaah menjage kandungan selamaa 9bulan dan bertaruh nyawaaa melahirkan kitee...maapkan kitaaa maaa kalau kitaa ade buat salah....wlaupun kitaa lahir padaa tarikh lompat tapi kitaa masih bersyukur sbb dpt merasai khidupan diduniawi ni even sementara.
To my belovely mom DELIMA BINTI ZAIDUN MEKASIH MAMA SEBAB DAH BESARKAN KITAA SAMPAI AKHIR HAYAT MAMA ! HINGGA UMOR KITA 16TAHUN...
MAMA LAYAN KERENAH KITAA DARI KECIK...MAMA BELI APAA KITA NAK...XPENAH  MENOLAK SETIAP PERMINTAAN KITAAA.....BELI APAA KEMAHUAN KITAA....dulu mama selalu dgr masalah kitaa ,dgrr kitaa bebel...hahhaha rindu mama maraaaa .....mama sukee kataa "ko nih galokk...perasan je lebih.....hahhhhaha"
Then yg klkar lebihh kutukk msti mama
Marayu suruh masak...hahha "ra masak aa ,lapo nihh.."
Hahahhahaha rinduu segalaanyaaaa tp mama dh pergi trlbih awal...erm inshaAllah kitaaa tetap berjumpe nanti (':
AL-FATIHAH ,SMOGA ARWAH MAMA DIKALANGAN ORG BERIMAN....

ILOVEYOUSOMUCHMUCHMUCHMUCHH MY BOTH MOM ♡

No comments:

Post a Comment