assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Friday 17 January 2014

Hehhh

Awokkk !!! Sayaa takpenah mintak awak percayakan sayaa sebab bagi sayaa kepercayaa seseorang takleh nak dipaksaaa.....biarkan iaa menilai seseorang itu dengan sendiri....

Mungkin awak takpercayakan sayaaa smyang betul seriuz nan awak tapi sokay laa cuma saya harap awak jangan pikir bukan-2 pasal sayaaa.....

Macam saya jugak ! Memang awak dah cakap awal-2 yang awak ngan tasha tu memain....ermm memang sayaa bagi galakkan tapi asal awak tahu....sayaa sangat risau,takot dan jugak sedih ...
Haaaa sayaaa takooot akan kehilangan awak......apabilaa awak betul sukee diaaaa hubungan kite pon sampai situ je sebab prinsip sye "takan ade hubungan ngan bf mmbr or ex mmber skali pun"
HAAAAAAA !! Awak tahu ke ape saye rasaaa time awak asik tnye "ayat ,dp ape nak kasi tasha trgode ngan awak"
PERHHHHH........memang sayaa tak mengatakan ape-3 sebab bukan jenis sayaaa TERUS TERANG APE SAYA RASA...
Saya kan konkrit bak kata awak tapi kawan sayaa tahu ape saye rasaa....
Sayaaa suke cite kt kawan sebab diaa boleh redakan sayaa.....
Sayaa tanak awak pikir sayaaa nih PEREMPUAN MENJENGKELKAN SEMUANYA TAKLEH ,SIKIT-2 JELES.......

YeaAahh memang saya kuat jeles tapi jeles sayaa takpenah menunjuk tp bile satu tahap memang semuaa saye lepaskan....hahah mcm LOVE AIN awak tu...haaaa sakit aauw aty tp last-2 amekauu semuaaa chek lepass...brtapa sakitnya hati......

Ermm sebab tuu sayaa tak kesah kalau awak tak percayakan sayaaa.......sayaaa tanak paksee......sayaa nakk kepercayaa itu hadir dalam diri awak dengan sendiri
Walaupun awak da bgtahu saya awak tade pape ngan tashaa tp syaaaaa masih takot...tauk tak.....

Tapi sayaa cubee percayaakan awakk....hahahahahahahaha perasan tak mood sayaa bertukar lain.....hahha daaah abaikan :P

No comments:

Post a Comment