assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Friday 23 August 2013

Sekolah Ganti

24/08/2013 ada sekolah ganti sO aku ponn pegi laaah laah laaa....heeee
Semangat pegi niey...acehh tapi datang lewat gak...eh macam tak tahu perangai aku kann :*
Budak 5I yang datang 3orang je....
SiOt kannn-,- apalah member aku niy..
Nak dekat trial bukan belajor...HAHAHA SEDAP JE AKU KUTUK KAN....astagar
Then then thennn yang bestnyaa Kami gabung kelass....yeahh meriah sikit !
Pastu belajaran mula2 "Bi ,bm,ekonomi,math" okey cunn...semuaa belajar...macam tu laah....baru tak menyesal pegi sekolah..ngeee ^^,
Theeennn masaa nak balikk terserempak ngan ustaz :)
Then aku tanya ustaz apa yang kuaa exam trial pastu ustaz kataa tak tahu...
Aku cakap kat ustaz "alahh boley laa ustaz ,bg laa tahu ape yg kua...ustar tgok muke kitaa ni tgh sedih taw"
Then ustaz ushaaa jee mataaa...aurmm tergodaa pulakk..hahaha then aku gelakk.
Ustaz tanya sape yang ajar agama...aku kata ustazah then ustaz cakap dah bgtahu ustazah apaa yg kuaa so tnye laah ustazah sendiri....dgn selamber je aku cakap Tanak ustazah kedekot....nak mintak kt ustaz gak sambil buat mata kelip2....heeeeeeeeee
Ustaz pon kataa iyalaah...selasa niey ustaz bagi.....

HAHAHAHA MEMBER AKU BANTAI GELAK PULAK BUAT MACAM TU SEBABNYAAA AKU MEMANG SUKE GILE TINGOK MUKAA USTAZZ....MANIS Oo APATAH LAGI BILE DIAA SENYUMM...TAPI TAPI USTAZ SAYA TU DAH JADI SUAMI ORANG...:')

No comments:

Post a Comment