assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Tuesday 20 August 2013

APALAAH NASIB KU :'3

20/08/2013 Punyaaa ceritaaa .....

Petang tadi tidoo sebab kepenatan pegi sekolah and teman k.yaaa g hospitaaal....Then Balikk umahh teruss pengsan :')
Pastuu kol 6lebih macam tuu terjage then phone samsung aku ada kat sebelah laaaa sedangkan seberlum tidoo Cas phone kat bilikk tengahh...erm then thenn terussss wassup gedikk aku sorang tuu :D tapi diaaa reply late :( sO baringgg and mataa mamai ag.....10Minit macam tuuuuu k.yaa masukk bilikkk ,k.yaaa kataa mama nak phone sIII niey...
Haishhh -,- dahh kenapee....terus call mama....
Mama nak phone niey sebab nak tolong abang akuu.....ermm tahu laaa fon niey abang aku yang bagi kat aku then takan laa sesukaa nak mintak balik....mama bagi aku kompiuss....mama kataa tolong laa abg kau tuu....Berkorban laah....
Eh jadahhh apanyaa....asal perlu aku?kenapaa maa?kenapaa bukan akak aku yang dah kerjaaa tu?hermm....mama kataaa perlu berkorban?
Asal kitaa sorang je perlu berkorban?sebab phone tu abng yang bagi kat kitaa?ehhh sekarang niey abg bg phone kt kitaaa tuuu ikhlas ke tak???Kitaaa ingat dia bagi kat kitaa sebab ikhlass and berkorban tuk adik dia yang sorang niey...rupanyaa sebagai simpanan...bile susah sesukaa mintak phone niey macam HAK dia sendiri sedangkann dah jadi milik kitaaa....FUhh~
Pastuu berdebat ngan mama sampai abis krdt akuu...mama tetap pendirian diaa suruh jual...aku pulak sampai sudah tanak tp serba salah bile mama kataa "kalau kau syg abg kau ,kau brgorban laah untuk diaa....dia abg kauu....kalau harta duniaa niey tak bawak sampai ke mati" Ya Allah...mama bagi aku serba salahh...ermmm
Akuu tengah pkir2 kan niey....betul gakk...dia abg aku sO takan laah aku nak berkira kAn :')
Ermm mase tuuu menangis teresak-esak mase cakap ngan mama....mama punn dahhh tanyaa aku knpe perlu nangis bagai....haishhh MAMA TAK PAHAM AKUUU...SO MALAS CITE BANYAKK....BETTER AKUU DIAMM...EVEN SAKIT Oo ati....
Then aku kuaaa g kedai tak bawaaak fonn...
Pastuu kan kan kann balikk tu nakkk wassup gedikk balikk :'( Dataaa Tenet takley bukak....
Ya Allah kenapa kenapaaaaaaa masalah datang n datangg je teruss :'3

#STRESS GILE BONGOK LAAAH

No comments:

Post a Comment