assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Thursday 22 August 2013

23/08/13

YA ALLAH BERIA AKU STORY PASAL "Syafiq AKRAM" Tadi kol 10p.m kt blogger.....ingat diaaa tido bhai~
Rupanyaaa dia boley pulak bantai melepak bagai-,-
Dalaaa tak bagitahuuu.. ..sumpah ingat diaaaa tido sebab penaaaat....
Tapi lain pulak terjadi....haishhh daripadaa gaduhhhh baikk aku diam...(eh sejak bila aku pandaaaai mengalah ea) k itu pelik kann....ermm aku just tanak pikir banyak jeee.....malas ah gado bende yang yang aku rasaaa boleh sabaa...:)
Ermm...k abaikan laah pasal fiq...kang bertambaaah sakit aty an....

Now kitaa cite pasal bezday k.ya laaaa...
Aku and k.aini plan dah awal-II nak buat kejutann gituu deyhh...hahaha
Tak tahu nak masak ape sO aku masak laah bihun goreng lada hitam and cekodok yang k.aini suke tu...okey done! Tertibe k.yaa tnyee asal masak bihun malam2 sO aku punn buat laa ayat bagai..
Thenn lame tu k.aini sampai ngan iwan,min,su,mekma,ropi and sorg bdk laki aku tak kenaaal....Yeahhh ade kek bagai....
K.yaaaa punn terkejutt gile laaah....Hahah
Gembiraa diaaa....aku duk dapur je mula2 sebab maluu....takot bihun n ckodok tak sedap...Hihi last last adaa orang puji..okey kembang kejap...
Then k.ya snap snap laah gambar...hermm gambar kitaa tade sebab sebab pakaian kite kureng ! Mean mase tuu okai suar pendek je...haihhh malas ah tangkap gmbor...kang nk masuk kt fb...Oh tidakk...hahahhahahah.......Pastuu tnye ropi sedap tak aku masak thenn ropi punn puji...wakkakak okey cunn....
Thankiuu laahhhh ^^,

#HAPPY BIRTHDAY K.YAA YANG KE-29

No comments:

Post a Comment