assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Friday 23 August 2013

Please fahami jiwa raga ku

Ermm.....entah kenapaaaaaa si gedik tu asik kuat touching je...haiyakk serba tak kenaaa.....kekedang aku pun tak paham..
Mula-II boleh memahami tapi lame lame hampehhhh.....Atoyaii kenapaa laah jadi macam niy....! Bende kecik pun gado bagaikan nak rak-,-
Pastuuu sikit sikit adaa jee yang dia pikir negatif pasal akuu....perhhh lagi laa menyirap....yang aku ragu pasaaaal dia ,tamo pulak pikir.....
Semuaanyaaaaa aku yang kenee...mcm semalam...! Diaa yg puas merayap tp dia tuduh aku puas berwechat yang org lain...
Memandai diaa jew... ! BILE AKU ACAH-ACAH NAK TUKAR ID WECHAT NGAN DIAAA....TAHU PUNN TAK BERANI...
SEE ! SAPA YANG CUAK SEKARANG...
Actually aku acah-2 je bende tuuu...aku pun tanak tukar ! Kang kang setiap hari bertekak bilaaa org antar wechat sweet sour :D
Pasal diaaa aku jujur je kat wechat ,gambar dia ada je kt insta&wechat ,kat fb ade jee aku updte pasal dia....dan kt twitter aku letak gambar dia kt header...
Tapi dia?haiyakk tak tahu laah seriuz ke takk.....susah laaaa nak cakap....
Perasaan ragu-2 tu kuat tapi malas nak pikir coz aku tak suke nak gado2 niey...terasaaaa sesak nafas...!tak tahu knpe jadi macam tuu...pelik pon ado...
So aku cube mengalah even terasaaa sakit hati teramat sangat.....
Semuaa tuu cobaan....!
Better single more than couple tapi aku sayang diaa.....
Dahhh nekad tanak ada perkataan "PUTUS" kecuali "DAH BERUBAH HATI"
Aku bukan yang dulu semuaa perkaraa aku amek jalan mudahhh.....
Akuu dahh 17tahun walaupun bagi orang lain aku masih kecik tapi aku nak jugakkk bertahan relationship macam org yg dh terlebih matang :')
Erm kenapaa laaa susah dia nak percayakan aku...haiyakkk nasib nasib...
Tape laaah kitaa takboley nak paksa seseorang tu percaya kat kita kann...
Sokay janji awak bahagiaa ♡
Saya dah tanak gado gado ngan awak bende kecik tapi awak kne ingat jugakk...kesabaran seseorang pun adaa batasnyaa........
Saya sayang awak tapi kalau awak tak seriuz dalam relay niey....
Tinggalkan sayaaa awal-awal coz saya tanak rasaa menderitaa ag macam seberlum niy.....
Dan saya paling berharap sangat...Tiada orang ketiga dalam relay kitaa ....

#PLEASE FAHAMI JIWA RAGA KU

No comments:

Post a Comment