assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Wednesday 21 August 2013

Hope dapat jumpe anis :)

Hari Ahad niey 25/08/2013 hanis ada buat open house :)
Hopeee dapat pergi...nak jumpe diaa ,nak jumpe diaaaa......Erm last jumpe mase Tahun Baru Arituuu....haish Lame sungguh tak bertemu denganNyaa :D
Wa rindu samaa lu laaa kawannn....
Hahaha sejak aku pindah selayang dah tak kuaa umah macam duluu.....Dulu boleh kataaa tak melekat kat umahhh laah.....siang malam kuaa sokmo....
Hahaha palinggg gemble gile mase bawak moto ke s.alam then g funfair bagai..tralallala hebatkann kami:D
Pastuu tiap-tiap petang kuaaaa.....Semuaa jalan kat subang kiteorg dah pro laah...kekadang bosan pun adooo...
KAMI KAKI BERJALAN MEAN NAIK MOTO LAAH ^^,
tapii sejak akuuu dukk selayang . .. hampehhhh kuaa punn tanakk....malas ah
Btw tade member....budak selayang semu yang perempuan alhamdulilah banyak yang stay kat umah je....memang ade jugak member aku yang sosial tapi aku tak rapat sangat...Haha tahu tahu la aku niey kann mudah terpngaruhh....better aku jauhkan diri before tak dapat nak berenggang kang.....
Dalaa aku bab kawan susah sikittt....demi kawaan semuaa pon jadi...haishh awat laa sifat aku macam nieyy...payoh wey payohhh.....lagi lagi bertambah payoh kalu dapat kawan yg tikam belakangg..
Fuhhh~
Ehh teringat pulakk...if aku g subang nanty mesti terserempak ngan arin (ex u tu )and nabihah (musuh aku)
Haishhh kenee readylaah nak berdepan ngan diorg tuu.....
Ermm dyeorg tak pentingg punnn yang penting aku dapat jumpe WAN HANIS :*

#RINDU KAU NISS....DH 8BULAN TAK JUMPE

No comments:

Post a Comment