assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Sunday 20 July 2014

Cousin with my ex !

omaigad oomaigad ooooomaigad !!
harinihh tertibaaaa hana yasminnnn my sepupuuu rapat mintakkk tolong....!!
hoho tolong ape ? guaa punyaa laa tekunn membacaa nak tolong ape...rupa rupaanyaa....ooooomaigad terkejut pulakkkkk bilaa yasminn suruhh akuu chat ex aku....lols !! haha diaa dahh jatuhh cintaaa samaa waa punyaa ex laaaaa....... bukhari tuu budakk ttdi...smk ttdi jayaa !
satu sekolahh jee ngan akuu,yasmin n bukhari tuuu......pastuu bilaa aku pindahh selayangg baru couple ngan diaa...pelik je kann dan sekarang lagi pelik bilaa sepupu aku sukaa sgt kat diaa...masaa mula mulaa mulaaaa my spupu tahu aku couple ngan bukhari punyaa laa diaa trkejut n tak cayaa...dh tunjuk bukti baru cayaaa and now now now my pupu dahh terlampau sukaa kt my ex laa. ...waaaa nak buat ape ek ? nak tolong acaner ?
tak kesah pun kalau dorang couple tapi macam kelakar pulakk...ex aku ngan sepupu rapat...kihkihkih lawaaak laaaa.. kalau dorang kawin ? my ex tukar ke spupu jugakkk....lolsss....hahahhahahahahahhshs jauhhh aku pikir...sampai kelaut hindi...........wahhhh pape ponnn guaa cubaaaa naa naaa naaaa........jadikan bukhari jadi couple u syanggg....




#yasminn oo yasminn...xyah emo sgt n berharap.....bukhari tuulaaa kan ramai org sukaa dari zaman sekolah so jgn laaa brharap nnty ko gak kecewaaaa

No comments:

Post a Comment