assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Wednesday 23 July 2014

23/07/2014

happyyyyy so so so so so so muchhhhhh iftarrrr withhhhh Member Sekolahh...smk ideal heights !
holaaaaa happy sangat laaaa wokk....
lagi lagi lagi lagi happy bilaaa semuaaa orang tak tahuu sapaa yang datangg....
haha guaa yang handle semuaa benda nihh.....seriuz talk macam tak percaya taw..aku yang tanyaa itu ini....yang invite sane sini....yang penting bak kataa doranggg "PENUH MISTERI"
yang perempuann senang je nak comfirm kann walaupun ade sorang dua suke cancel last minute....errr
mula mulaa booking table tuk 7orang...perempuan jelahh....lepas tuuu pukol 4a.m aku chat haziq ajak diaa...hah...pastu ekyyyy....suruh eky ajak yg lain sebab aku tade sgt fren dgn budak laki kt wechat tuu....
haha eky ? budak hotstuff pon join event aku taw...hahaha dalaa pape event yang kitaorang buat dulu takpenahhhh datanggg......semalam diaa datangg...yang lainnn terkejut habis....aku tak trkejut diaaa datangg tapi aku agak terkejut chat ngan diaa....hahahahaha sebab kt skolah pon kitaorang duluu mane penah cakap mase form4...pastu naik form5 kemain hari hari diaa menyakat...diaa paling sukaa gilaa buat adalah tiru gelak aku...aku dgr lagi nak tergelak...hoho
tang perempuan laaaa terkejut yang amat amat sebab eky datang...aduhh duhh mcm mcm soalan pulak den kene jawab...seperti nih "eh eky dtg..peliknya...eee dyraa ajak eky...ehh nak pulak dia dtg....ehh pelikk prgai diaa dlu kt skolah pape kita buat diaa xdtg....hahhh.....dyra buat ape kasi dia dtg....dia kan hotstuff hang kL je...join bdk kelab jee...trtibaa je...pelik laa"

omakk omakk omakk kemainn soalan di tujukan....hahahshhaha mana laa tahuu diaa nak datang bilaa dyraa jemput....mungkin diaa rindu kat kami semuaa itu diaa dtg...haha mungkin ye mungkin....
pastuu yang lagi lagi lagi bertambah syokkk guaa jadi ketua keluarga...hahaha duduk kt tempat sorang tuu...pastuu kalau gua mengarahh semuaaa buat...Ya Allah bahagiaaanyaa rasaaa....hahahhahahahhahahahhaha
pastuu yang comel gilaa waaa tak hipokrik nohh...hahha tima makan pakai tangan auw sebab nak makan ayam pastuu ayam kan member suruh share...so suruh laa aze kopek kan ayam letak kt pinggan...kuah laa...amek air laa sekali setepek kene "dyra nihh mcm buadak ...terasa mcm jage anak pulak"
hahahahahhaha lagi laa gelak gila gila...duk situ kann asikk gelakkk je....wani siap kataa takleh makan dengan tenang....mesti and pasti ade bendaa lawakk je berlakuuu...
pastu solihin duk sebelah pulak...okey masaa tu ilang lawakk...nak maraa ade...mengacau je...hahah tp bilaa kene maraa ngan aku dia diam...kihkih mase tu lagi laa aku gelak....
yang perempuan cakap ketuaa keluargaa betol dyraa....hahhaha
pastu pakwe wawa nak balik...dah bangon dahh...dyra suruh duduk...haha terus duduk...kihkihkih....padahal kitaorang xcakap pon kt skolah tapi sesuka den mngarah orang....
pastuu ajak bacan...eky ...ayai tngkap gmbar ramai ramai tapi tanakk...errr mase tuuu...nak mara nihhh...hahaha tapi tapi berani dorang tak ikot arahan dyra....berani diaa....hahahahhaa lastlyyy bangon jugakkkk.....
kitaorang tangkap laah gambar kan kan kan pastuu eky kt sebelah dyra then ayai kataaa nak duk sebelah dyraa...wuww terharu biruu i nyahb...diaa rindu wa laa tuu....duluu kat sekolah kita mmng slalu dok same...gossip same...share story same dan yang penting diaa cikgu math aku....hahhahahahaha diaa selalu ajaaar dgn penuhh kesabaran wlaupu kekdang diaa benggang....
then kalau cite psal awek diaa...wooww sayaa orang pertamaa tahu taw......so sweet kan....hahahahha mase awek diaa bagi card wish bezday diaa...malam tu jugak diaa sent gambar kt dyra...hahaha saya masihh ingat lagi tentang ituu tawww ....hehehehehe
pastuuu pastuuuuu bilaa dahh abis brgambar saje buat muka alaaa gedikk cakap kt ayai..eky..bacan "weyy aku balikk naik bus nihh...hantar laa akuuu balikkk...please"
bacan - ko tayah buat mukaa mcm tu boleh takk...
eky- awal lagi..buss byak tuu
ayai-ko sriuz ke naik bus
bacan - mehh aku hantar tp duit minyak rm20 laa....
me - bacaan...ko naik kete ke moto smpai rm20...cekik darah...
cepat laaa hantarrrr akuuuu...aku nak balikkk nihhh *mengedik againt
ayai- meh laa aku hantar ko...
me- hehhehehe sokay sokay sokay laaa.....aku sje jeee...aku naik moto laa...hahhahaha k laa boii uolls
hahahahhahahshshshshshshahahha baik baik baikk jugak depaa nihh....prangai agak berubahh...duluu semuaaa pakat taik idung masin...hahahahahha

#happy soooooooo soooo soooo soooo sooo
much iftar with them...

No comments:

Post a Comment