assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Sunday 22 June 2014

Sory too

Okey nak habaq nih...mai laa sinihh duk bacaa sambil makan jajan :D
Actually nak cakap "mintak maaf sesangat" maap kalau nampak sayaa tak kesah pasal awak ....tapi andainyaa awak tahu saya selalu dan menjadi rutin harian sayaaaa stalker awak tak kiraa mood saya down ke ape ke sayaa tetap stalker awak dan berharap jadi sedia kalaa.....
Kalau salah sayaaa .....saya cubaaa memintakk maaf tapi kekadang mengambil masaa sehari duaa....hee tahu kan saya bukan reti mara lelame :P
Tapi kalau salah awak ...huhhh memang saya takan mengalah okey! Okey

Tadi saya punya laaa scroll favourite massages kat wechat dan tertibaaa laa sayaa bacaaa text nih  " Macam mana saya xfkr awak ada orang lain . Awak sendri mcm xkesah je pasal saya . Lg lg skrg . Skt pon sy xrasa awak sayang saya . Skt pon tak . Skt pon awak xpena tnjuk awak sygkn sy . Skt pn awak xpena tnjuk awak kesah pasal sy .. sape saya awak . Sape sy bg awak?tempat hilangkn bosan .. skrg ni saya nmpk awak layan sy mcm seorg kawan . Xlebeh dry uh . Sedeh oo .. awak post pasal ex awak kat blog . Pasal org lain . Keh sy diam . Sy than . P awak thu sy saket haty sgt . Sy diam . Sy xnk luahkn kat awak . awak perasan tak smua uh . X kn . X . Sbb awak xpena nmpk smua uh . Xpena nmpk btpe sygny sy kat awak . Yg awak nmpk myemak kan awak je kan . Hahahahaha :-) sengal kan sy :-) syok sndiri ."
Wuaaaaaaaaaaaa :'( Sentap seketikaa even text tu dah lame masaa bulan 4 punyaaa tapi gilaaa tak sentap sebab dalaa Kite tak chat langsung selama 10hari turut-turut......turut turut tu bukan selang seli auw....
Rinduuuuuu tahap dewaaaa memang adeee tapi perasaan mara + ego sayaa lebih tinggi....hish yelahhh awok tu daaah kenapaa carik hal pepagi tuu....dalaa mase sayaa seru name awak kat wechat tu sayaa betol-betol mengatuk tapi sajaa kacau awak sebab mase sayaa tidor gombak saya selalu reply chat awak lambat kan plus awak sentiasaa busy kerjaa....tapi ape saya dapat ? "AKU KAU" ? HaHa okey kalau dah anggap kawan sebab sayaa kan dah penah bagitahu awak jelaskan STATUS SAYA BAGI AWAK....awak naaaak jadi kawan ? Cakap :) saya boleh jee......tapi bilaa sayaa TAKPENAH sekali pun panggil kau aku kat orang tu dan tertiba saya sebut ko aku dengan orang tu maknanya"DIA TADE MAKNA DALAM LIFE SAYA"
Sebab tuuuu saya diaaam and terus tidur sebab sayaa sayang awok...
Pastu awok kataaa sikit2 merajukk....lagi laa benggang !!! Dalaa jarang chat....reply 2 3 jam sekali....kekdang amek masa sehari nak reply tapi bilaa chat kataaa "sikit-2 merajuk so nanty okey laa tu yee"
Tahu takk benggang gilee kt awokkk ooooit....rasaaa nak amek memo sticker tulisss arghhhh sakitnyaa aty ngan youuu biyyy then tepek kat dahi awok tu....tepek kuat2......gerammm teramat.....
I think nih kali pertamaaaaa i maraaa lame sangat..........nampak tak bertapaa sakitnyaa hati tapi dalam aty sayaa selalu tertanya tanyaaa...."mane fizy nih...alaaa tanak beralah kee..please laaa chat orang dulu.alaa"
Hahahahaha itu laa dyranoornadirah sebenarnyaaaaaaaaaaaa.....hoho

Dear awok bukan sayaa tak amek kesah pasal awaaaaak....cumaa sayaa tak tunjuk semuaa tuu....saya nak jadi perempuan yang cekal hatinyaaa♡
Tapi tak dinafikan laaaaaaaaaa saya sering tertanyaaaa awak mcm mne...bz kee...byak hw...awak sihat...awak kuaa g mnee....awak ade fall im love ngan sesape keee....
Awak dan awaaaaaak and awaaaaaaakkkkk laaaa waaaaak i need u wak.

No comments:

Post a Comment