assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Wednesday 25 June 2014

26/06/2014

Dipagi hari tadi kaaan kann kaan before nak pegi kerjaa laaa kan kaaan kaaan....eh mesti awak stress bacaaaa kan kan kan kan....haha kann !
Sory laa kannn buat macam nih kaaaaan......
Hehehehe actually begini ceritanyaa seberlum pegi kerja tadi ....tertibaa laaa mau makan nestum.....
Wuaaaaaaa tertibaaaa jugak teringat kat arwah mama.....
Diaaa selalu cakap dyra nih mengadee makan mcm budak kecik....iyalah orang tuaaa kan makan oat !! Eee dyra xleh makan oat tu...kasaar....lekat2 kat tekak....dyra selalu ckp mcm tuu then mesti arwah mama ckp ko tulaa makan mcm bayi....ko tauk tak nestum tu tuk bayi ...makan halus2....
Pastu ko dalaa xsukaa sayur pastu kalau nk makan carrot kne separuh masak...xmkn pedass.....tgok aiman & aisyah (anak buah) mkn pedass je...ko tu mngade lebih.....
Perrrrh perhhh rasaa nak nangis bilaa teringat...yes memang 75% caraa sayaa mcm bdk2...haha itu kenyataan.....
Saya seorang yang tak makan pedas(seram tgok bijik2 cili) taaaak makan sayurrrr (seram nk telan warna2 hijau pekat,carrot bleh mkn tp kne masak dlu kasi lembik) sukaaa nestum yg tuk bdk kecik....xleh mkn oat..errr sakit tekak......makan "wajib tumpah" hahaha entah laaa knpee mesti nak tumpah jugak wlaupun dh hati2.......
Kalau tak tumpah pon mesti makan comot...abis laaa pipi kee mulut ke...tgn kee.....kihkihkihkih pastu aku suke ratah milooo then makn roti ngan milo....woww nyum2 daaaaapnyaaaaaaa.......
Mama selalu bising...haha kekdang sampai diaa xnk beli dh milo...tp aku amek jugak :P
pastuuu aku memang wajib tolong mama masakk....sikit sikit "ra ra ra ra"
Heeeee kemanaaa pun mama berapaa mesti name aku diaa petik :)
Raa jum g nih ,ra tlong buat nih ,ra nk ape ,ra g mandi laa ,ra tgok cite nih..
Ya Allah rindunyaaa terhadap arwah mamaaaaaaa.........
Sentiasaaaa aku ade ngan diaaa....tido sekatil sampai laa akhir laah akhir hayatnyaa semasa aku berumur 17tahun......
Harinihh jugakkk buat kenduri tahlil arwah mama kt surau.....sedkit sebyak aku support duit tuk buat tahlil....
sbb kalau arwah mama masih ade skali pun aku tetap bg diaa duit sprti mne diaaa slalu bg aku slaluuu.....
Wlapum arwah dh tadeee....alhamdulilah aku tetap boleh bg dgn buat tahlil pkai duit aku sikit pastu duit pkai sikit......
Dapat jugakk laaaa aku lepaskan hajat :')
Ialwaysmissyoumom:*
Semogaa arwah mama di kalangan org briman

No comments:

Post a Comment