assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Sunday 29 December 2013

Poyos je mamat nih

Kesah dyra ngan mat poyos..! Wakakak
Dyra rasaa dia add dyra kt wechat mase 3hb 12 maybe sebab besok tuuuuu Last Exam (:
Name Wechat Diaa "Be mine"
So dyra slalu kataa kt dia "be mine tgh buat ape semua" hahahaha kelakar kan !
Dyra kan suke org kelakar pastu dia layan je otak senget dyra.....so rapat laaaa
Lelame urh baru tahu name diaa fizy !!
So stop panggil "be mine" daa.....

Makin hari makin rapat laaah pulak pastu oneday dia ajak scandle woo !!
Haha no hal laaa tp kiteorg still panggil
"i u" sebab dyra yg nak....hahahha
So scandle ngan member tade beza pun :P
Tapi entah laa makin lame makin suke pulak kt diaa...Hee ngade je den nih...
Adat lettuw suka kan ! Dala contek tiap hari dri ptg smpai lewat malam ..bileh kata hampir setiap kali wechat sampai kol 5lebih or 6lebih.....haaa dasyat kan...kan?

Pastu pastu haishh mamat urh makin lame luah perasaan skit2 tp xmenunjuk..haha dyra buat bodo jelah.....sebab tu dia panggil dyra "BATU KONKRIT" haha siot je kankankan ?
Pastu dia ade cite pasal awek suke sgt kat dia "LOVE AIN" haaaa actually menyampah,menyampah gile bodo laaaah..apatah lagi dia citee prempuan tuu betul-2 carik dia ,mcm syg dia semuaa...haaaaaaa bencinyaa....jerit-2 dyra tauk bacaaaa tp dyra taip okey je...sruh layan laa prempua  tu bebaik....padahal hati waaa byakk trluka meyh...!!
Masee tuu jugak memekak kt fone kata "haishhh mangkok nihh.....ko tauk tak aku sukee ko,ko taukk takkkk GILE"
Haaa itu jelahh yg aku mampu buat....nak mengaku ngan dia aku suke dia ??HAHAHA
Memang takan laaah....
(sayakan pemalu^^)

Pastuu dyra panas aty dyra cite laa pasal fais yang "gile kt dyra urh" haishhh mase tu fizyyy layannn jer suruh couple laa ,semoga kekal laaaa.....hahahaha same mcm dyra buat kt diaa....(nmpaknyaa ego dia tinggi jugak mcm sye kan)
So lelame urh dyra kata fais ajak p PD pasru diaa kata "skitnya aty kita" wkakakakak Memang itu pun yg dyra nak taukkk......
Pastuuu dyra mulaa sentap ngan ayat dia bile dia kataaa
"KENAPA AWAK SUSAH PAHAM PERASAAN I SEDANGKAN U RASA APE I RASA"   MASE Tu dyra baca wechat diaaa [dyra mampu brkata seorg diri YANG AKU RASA JUGAK APA KO RASA DAN MEMAHAMI PERASAAN KO  CUMA AKU  TANAK MUDAH JATUH PLUS AKU TANAK KEHILANGAN KO GILE SEBAB AKU TAKOT BILE COULE THEN BREAK KITE LOST CONTEK]
haaaaaaa tamo kehilangan awokk fizyy!!!!

Sejak padaa tuuu dia jujur yang dia sakit aty kalau aku cite pasal laki lain bagai pastuu aku cite aaa ingat aku xsakit aty dia cite pasal LOVE AIN....HAHA padahal malu gile time urh.....
Bayangkan laaa BATU KONKRIT mudah jeles....
Haha sesuke diaaa panggil aku batu konkrit....tak tahu ke dalam diam aku nihh kuat jeles :P cume xtunjuk and boleh sabaaa auw......hehhehehe

HEY MONKEYBONNN !! ILUVYOU GILE !!

No comments:

Post a Comment