assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Tuesday 24 September 2013

What !! getback ?

10/09/13 mase toi aku online fb pastu tgok notify adaaa pasal Note z ade org comment! NOTE tu pasal permintaan aku mase couple ngan dia duluu,Note tu tentang ex ex diaa semuuaa..hehheh aku kann poliss :D (sejarahh bf-2 aku mesti aku nk tahu) ....hehehhe then then dia cite laah....awek dia mcm nih ,mcm tuuu....tang aku dia kata aku degil...Hahaha "baru tahu ke" ?sian dia...
Pastuuuuuu lame toO....kisah aku ngan diaa dah END  ! tp aku PELIK sbb note tu privasy....aku ngan z je boleh bace....kenape trtibe kuaa kt notify plk nihh......
Aku ponnn mase comment2 zack ngan k.nabilaa...Ohh..okeyy !
Then aku comment asal Note tu muncul balikk setelah 1tahun lebih berlaluuu......
Aku sruhh diaa dletee note tuu ...! Tp sberlum tu akuu memang tak bace balik pon note tuuu.....Sbb malas nk kenang.....ermm
11/09/2013......Gerak hati nak bacaa Note zack tuu......Sekali aku bacaaa.....BAPAK TERKEJUT GILE BEROKK.....
PERHHH.......dia edit note tuu.....
LastlY diaa cite pasal akuu....katanyaa nk getbackk.......diaa nk tunggu aku sampai abis SPM.....woi-.- gile oO dia tuu.....SUMPAH TERKEJUT MASE TUU.....
Terus wechat diaa.....dh knpee update note mcm tuu.....aku tnye ape diaa nak sebnarnyaaa.....then dia kataaa Nak dia jujur ke...! OFCOZ LAAH NAK GILE....
Pastuuuu dia sent wechat ayat nih  " Seriusly lpas Clash mmng z nk cari pengnti dyra..yes mmng jmpe tapi tak serupa prngai Dyra yg gila tu..tp tak gak jmpe...N Relay kiteorg pn xlma..Tp knpa z Ssh nk lupakn Dyra..Ssh nk lupakn Moment kite Brsma walaupun Tempoh prjmpaan kite hnya beberpa kali je...So Conclusion nya Mmng z serius Sayang n ssh nk lupakan Noor Nadirah Binti salleh...thats Why z cuba Sorokkn Feeling ni..tapi mmng ssh nk sorokkn...Kantoi jugak Akhirnya....Hermmm"

PERHH lagi laa terkejutt....pastu dia kataaa cube calculate bape hari kite kenal then aku kataa tak ingat.....pastuy diaaa culculate siap bagi tarikh pulakk.....Genap 1tahun 5bulan 15hari.  .  .  .
Ermm akuuu just buat ayat tade perasaan padahal aku trkejut dia ingat semua tuu...
Sedangkan akuu bljar melupakan diaaa.....
Ermm....Terkejut sgt laa dia luah perasaan dia kat akuu.....sbb aku jenis ego dan diaaa asik nk ikot kepalaa dia je...! Haha memang api lawan api laaa......
Tp kekedang dia sorang boleh paham ape yang aku rasaa .....SEBABNYAA DIA KENAL AKU DENGAN SEDALAMnyaa......
Dia tahu nak bg aku happy,mara,sedih,ketawa,senyum dan paling peting diaa BOLEH BUAT AKU KETAWAA BILE AKU TGH MARA SGT-2......hahha kekedang rasaa nak bunuh je !
Tapiiiii bilee pikir balikkk......ermm aku tak mungkin getback nan diaa sbb aku ade syafiq akram n kalau aku single sekalipun aku xmngkin kembali kot sbbnyaaa kalau betol dia syg akuu kenapaa setahun lebih berlaluu baru dia carikk?sedangkan akuuu masihh menunggu dia selamaa 3bulann...then aku singlee setahun lebih lepas break ngan dia.....sedangkan diaa...!
BAPAK CEPAT DPT penganti.....lpas break ngan aku tak sampai sebulan dah couple lain then dah couple 2-3org lepas aku .....
Ermm sedangkan akuu....Takpunn !
NAMPAK TAK KESETIAAN DISITU .....hahah
Then bile akuu couple ngan syafiq akram...eh z timbul plkk.....ngek jee....
Hati mulaaaa mengancauu apabilaa z slaluu sent gambar mase date ngan dia duluu...
oh shit...........erm matlamat dalam couple....Setia pd yg satu....bukan kedua or ketiga !
So akuu punn berjauhkan diri dari z.....
Aku block dia kt fb n wechat.....!
Im soryy !

#KATA ORG ! JODOH TAK KEMANA KAN

No comments:

Post a Comment