assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Friday 13 September 2013

Berjauhan :'(

G AKU rapat ngan family belah mama maybe mama jenis friendly n rapat jugak ngan adik beradik diaaaa berbanding family aboh....
Family aboh aku tak rapat sgt maybe sebab aku tak duduk/balik trengganu selalu bte sedara maraa belah aboh baik2 belakaa ..
Comel molek...haa rasaaa xsesuai laah...
Dyeorgg semuaanyaaa berilmu +kuat agama sedangkan aku?
Baruuu nak mulaaaa....
B4 niey lekaaa ngan duniawi sampai adab prgaulan n pemakaian tak dijagaaa....
Huhhhh kekadang segan pon ade pkir mase laluuu....Omakkk terasaaa Social sgt  !
Sekarang jee boleh laaa pilih jalan yg benar even nafsu still nak ke mase laluu....

Ermmm aku rapaat sgt ngan su....su niey sepupu akuu paling aku rapat sesgt ..
Dalaa sepupu satu kelas pulak dari darjah 3 smpai f3....hebat tak?haahaha tak berenggang taw...:P
Di buat salaaah ,aku ponn ikottt....
Diaa buat baik ?sama sekali takk :D same laah ngan akuu....kihkihkih
Aku ngan diaaa tiadaaa rahsiaa laah !
Sikit punn tade...perhh bayangkan rapat sgt tak kamiiiヽ(^。^)ノ
Oneday akuu dapat tahu kne tukar sekolahh....Omakkkk menangis-2 akuuu....xnakkkkk brpisahhh ngan suee.....sedangkan aku yang Kakak ! Tapi diaa jage aku mcm adik...hahaa maybe sebb aku pendek n lemah....diaa tuuu garang +cantek+tinggi+puteh+ganas taw....haahaha
Sapee buat aku nangiss...siap lah org tu dia buatt...hebat takkk....
Then aku pindah sekolah...sedih sedihh
Makin laame makin jauhhhh nan diaaa.....
Now kwan baik diaa aziqah...aku knal aziqah tuu dari kecik sbb satu skolah mase skolah rendahh......
Ermm aziqah jenis social sO su pon trpngaruhhh  siap ade kes poliss....
Tapi sgalaanyaa diaa xcitee kt aku...
Huermm maybe aku tak layak lagi untuk tahu segalanya kann:')
Sokayy laah cousinnn.....janji kau pandai bawak diri n pilih kawannn.....

#ERMM SEJAK AKU TAHU YG KAU TAK LAGI CITE PSAL LIFE KAU KT AKU....AKU DH TADE SEMANGAT NAK JUMPE KAU...DULUU KALU LAME TAK JMPEEE KAU ,AKU SLALU MERAYU KT K.YAAA NK JMPE KAU...ERMM tp skrg kaluu xpgi pon tape....aku kann tak pentinggg...semuanyaa nak berahsiaaa tp ngan mmber ttdi tak pulakk...
_(._.)_

No comments:

Post a Comment