assalamualaikum . selamat datang ke blog dyra yang tak berapa nak comel nih . dah baca tu , follow lah dyra yer . nanti dyra follow korang balik :)

Monday 21 March 2016

1 TAHUN , 4 BULAN & 28 HARI .

MACAM TAK SANGKA DAH  '1TAHUN 4BULAN 28HARI ' TAK UPDATE BLOGGER ..
LAST UPDATE 24 OCT 2014 KETIKA ITU UMUR AKU 18 TAHUN , HARI INI 21 MARCH 2016 DAN SEKARANG AKU SUDAH 20 TAHUN ....

Terasa tua nya diri yang kerdil ini ..hihi so macam mana uolls ? sihat ? sekarang dah habis belajar atau dah naik pangkat kat tempat kerja ? dah kawin dengan insan yang anda cintai atau jodoh yang tiba tiba kembali ? dan sudah mempunyai anak cucu ? hahahahaha maaf ye merepek macam duluu even umur berubah perangai masih cenggini bytheway semoga kalian berbahagia dunia khairat , bahagia disis orang tersayang dan semoga dipanjangkan umur ...

Aku sendiri tak sangka umur aku pun kini masuk 20-an ..setelah 1tahun lebih ni macam macam macam macam ceritaa ada ,macam macam likur kehidupan ,macam macam laah :D
okey saya nak listkan serba sikit benda masih yang dikenang di hati ...

* BAHAGIA DENGAN KEDUA FAMILY (selayang serta gombak)
*TAK PENAH SEKALI LUPA KAT ARWAH MAMA DAN ABAH
*BAHAGIA DENGAN KEKAWAN
*BAHAGIA DENGAN KERJA 
*BAHAGIA DENGAN ORANG YANG DULU PENAH DATANG LALU PERGI PASTU ORANG YANG DATANG DAN PERGI DAN SETERUSNYAAAA ...hahahhaha
 ( walaupun hampaa hampaa semua dah ade life memasing tapi sikit pun aku takpenah nyesal kenal korang auw auw my ex ex ex boyprend )


No comments:

Post a Comment